BEZORGEN

Levertijd
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de winkel (023-5515385) of een mail sturen naar webshop@kloffiehaarlem.nl.

Alle webshopbestellingen worden verzonden met PostNL. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace nummer.

Verzendkosten
Bezorgen PostNL: 6,95 euro     Gratis thuisbezorgd vanaf €25,-
Ophalen in de winkel Kloffie: Gratis

Aanpassen bezorgadres
Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.

Ophalen in de winkel
• Het is mogelijk om je bestelling op te halen in de winkel. 
• Zodra de bestelling klaar ligt in de winkel ontvang je een e-mail.
• Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen.
• De bestelling wordt 7 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaalt, wordt het pakket weer aan de winkelvoorraad toegevoegd. Mocht je toch twijfelen over je bestelling of red je het niet om binnen 7 dagen op te halen, dan zouden wij het fijn vinden als je het ons even meldt. 

Verzenden binnen de EU
Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te laten bezorgen.

RETOUREN

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Je dient het retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier is bijgevoegd bij jouw bestelling. Op het formulier dien je aan te geven welk artikel je wilt retourneren. Het retourneren van artikelen is voor eigen rekening.

Retourvoorwaarden:
• Artikelen moeten in originele verpakking retour gezonden worden.
• Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden.
• De aangehechte labels en het prijskaartjes moeten intact zijn
• Het artikel is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat.
• Alle schoenen dienen gepast te worden op schone ondergrond totdat je zeker bent van je aankoop. Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele doos en in de originele verzenddoos.
• Tassen en accessoires dienen geretourneerd te worden inclusief de eventuele bijgesloten kaartjes en overige extra bijgeleverde items
• Zwemkleding dient altijd gepast te worden over eigen ondergoed.
• Ondergoed kan niet gepast worden aangezien het alleen in de originele verpakking retour gestuurd mag worden.

Let op: Geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door Kloffie en worden teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervan zijn voor rekening van de klant.

Je kunt je retour verzenden naar het volgende adres:
Kloffie
Kruisstraat 6
2011 PX Haarlem

Stuur het pakket per aangetekende post of met een ontvangstbevestiging op.

Terugbetaling:
Het volledige aankoopbedrag van de bestelling worden binnen 10 werkdagen na ontvangst teruggestort op je rekening. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. In het geval van een beschadigd of verkeerd geleverd product vergoed Kloffie de verzendkosten achteraf.

Kloffie is niet verantwoordelijk voor de verzending van de geretourneerde producten en de kosten hiervan.

Omruilen
Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt binnen 10 werkdagen terug gestort op je rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om het gewenste product te ontvangen.

Retourneren/ruilen in de winkel
Het is mogelijk om je webshopbestelling in onze winkel kosteloos te retourneren. Voor het retourneren in onze winkel gelden dezelfde retourvoorwaarden. Daarnaast dienen de te retourneren artikelen in een winkel geretourneerd te worden zoals je ze hebt ontvangen, inclusief verzendverpakking, factuur en retourformulier.